PRG-ZAROVKA

Učitel nám zadal tento úkol k maturitní zkoušce. Přepsal jsem si jeho zadání. Program má být ve WinForms v Csharpu. Prosím, vytvoř mi tento program včetně .csproj v češtině, abych ho mohl jen spustit a vše bylo připraveno.

Vytvoř program se žárovkou, vymysli vhodné atributy a ovládací prvky.

Mezi atributy bude patřit:

1. typ závitu žárovky

2. účinnost žárovky

3. spotřeba

4. svítí či nesvítí?

5. je připojena k wifi?

6. jaký má jas?

7. jakou má barvu?

V projektu musí být třída žárovka, v této třídě si navíc vytvoříme událost pomocí delegáta.

Vlastnost barva zapíšeme pomocí getteru a setteru

Žárovka také může mít růzé režimy (přerušované svícení atd. – prosím, taktéž to zahrň do programu)

V programu má výt zahrnut také oba kontruktory (bezparametrický i paramtrický)

Pokud je jas žárovky nastaven na nulu, změní se stav žárovky (label) na false.

Je zde posuvník a posuvníkem budeme měnit jas.

Ve chvíli, kdy bude jas 0 se musí změnit i label (stav) žárovky na zmiňovaný false.

Pokud je jas na nule = false, tak v tu chvíli se zavolá událost změnaStavu, na ktertou bude napojena obslužná metoda.

Pokud je jas na více než 0 (s posuvníkem hýbeme), stav (label) se změní na true a zavolá se událost změnaStavu.

Vlasnost Stav (getter je normální, vrací)

Setter (když měním stav), zavolám událost změnaStavu – když např. rozsvítím nebo zhasnu.

Bude zde fungovat také připojení k WiFi – bude zde formulář, zadám heslo a po kliknutí tlačítka “připojit k wifi” se dle toho, zda jsem zadal správné heslo (v našem případě “123”) připojí a zobrazí se label “připojit k wifi”. Pokud zadáme jakékoliv jiné heslo, žárovka se nepřipojí a bude zda label “špatné heslo”.

Bude zde tlačítko rozsviť – kliknu na něho, žárovka se rozsvítí – je bílá a zobrazí se label “žárovka je rozsvíce a bílá”.

Bude zde také nastavení barvy žárovky – otevře se colordialog s možností vybrat si barvu, po vybrání se nám zobrazí label “žárovka má “tuto zvolenou” barvu”

Bude zde také zmiňovaný posuvník. Např. když klesá intnzita jasu a když dojedu do nuly, povolí se tlačítko rozsvítit a zobrazí se text (label) zhasnuto. Když to bude opačně, provedou se též příslušné akce.

**DŮLEŽITÉ POZNÁMKY:

Ovládacími prvky MUSÍME měnit STAV VE TŘÍDĚ (třída Zarovka)! Ne, že budeme jen měnit nějaké nápisy – ATRIBUTY VE TŘÍDĚ SE MUSÍ MĚSIT!!! JINAK to bude nedostatečné a program bude stát za nic (bude k ničemu).

STAV ŽÁROVY (ZDA SVÍTÍ NEBO NESVÍTÍ) BY NEMĚLO OVLÁDAT TLAČÍTKO, ALE STAV ŽÁROVKY.

KDYŽ SE ZMĚNÍ STAV ŽÁROVKY , ZMĚNÍ SE UDÁLOST A PRO KAŽDOU UDÁLOST MÁME VYTVOŘENOU OBSLUŽNOU METODU, TA OVLÁDÁ VŠECHNO MOŽNÉ (NAPŘ. FOTKA ROZSVÍCENÉ ŽÁROVKY) —- KAŽDÁ NÁMI PROVEDENÁ AKCE MUSÁ POCHÁZEK ZE TŘÍDY A Z JEJÍ UDÁLOSTÍ, KDE SE VŠE BUDE MĚNIT (NE JEN Z OVLÁDACÍCH PRVKŮ)

NAPŘ. UDÁLOSTÍ NESMÍ BÝT TO, ŽE STISKNEME TLAČÍTKO (UDÁLOSTÍ NENÍ KLIKNUTÍ NA TLAČÍTKO, ALE ZMĚNA ŽÁROVKY. ZMĚNU INICIALIZUJI POSUVNÍKEM, NEBO TLAČÍKTKEM)

JE DŮLEŽITÉ, ABYCHOM VE TŘÍDĚ UMĚLI VYTVÁŘET UDÁLOSTI, JELIKOŽ TEPRVE TY UDÁLOSTI BUDOU SPOUŠTĚT VŠE OSTATNÍ.

PŘ. VYTVOŘÍME SI INSTANCI ŽÁROVKY (A V KONSTRUKTORU JI PŘIŘAZUJI UDÁLOSTI, NAPŘ. ZMĚNA STAVU), UDÁLOSTEM PŘIDĚLUJEME OBSLUŽNÉ METODY, TA OBLUŽNÁ METODA MĚNÍ DATA NA FORMULÁŘI (MUSÍ TO VYCHÁZET Z UDÁLOSTI OBJEKTU, NE Z UDÁLOSTI ZMÁČKNUTÍ TLAČÍTKA, JAK JSEM ZMIŇOVAL DŘÍVE)

DALŠÍ PŘÍKLAD: NÁPIS ŽE ŽÁROVKA SVÍTÍ ČI NESVÍTÍ – TO NEZMĚNÍ NAŠE TLAČÍTKO, ALE TA ZMĚNA (DELEGÁT) PŘEPÍŠE TEN TEXT, ZDA TO SVÍTÍ NEBO NESÍTÍ! **

Program má být ve WinForms v Csharpu. Prosím, vytvoř mi tento program včetně .csproj v češtině (s českými nápisy a rozsáhlými popisy v kódu, co která část znamená) ve formátu .ZIP, abych ho mohl jen spustit a vše bylo připraveno.

Nezapomeň na krásné uživatelské rozhraní a pěkný design v “Form1.cs[DESIGN]”.

Celý design nechám na tobě.

Je důležité, aby zde byly všechny ovládací prvky a funkce, které jsem v této správě zmiňoval (úplně všechny) !!!